روان

روان

بررسي تاثير تابلو هاي متحرك و بنرهاي تلويزيون در تبليغات كسب و كار

از تابلو هاي تبليغاتي مدرن مي توان به تابلو استيل، تابلو سه بعدي وكيوم، تابلو نئون پلاستيك، انواع تابلوهاي تبليغاتي جديد چلنيوم و ديگر حروف هاي برجسته اشاره كرد.كه تمامي آنها را مي توان با توجه به متريال هاي روز دنيا به شكل تلفيقي همراه با نوع آوري توليد و عرضه كرد.
در آخر بايد گفت كه تبليغات هزينه نيست، تبليغات معرفي برند و خدماتي است كه تمام افراد مي توانند از آن بهرمند باشند، كه تابلو هاي تبليغاتي نيز يكي از مفيد ترين و كاربردي ترين نوع تبليغات به شمار مي رود.

ادامهـ مطلبـ
| ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ | ۰۲:۰۸:۰۷ | سامان
،

نقش موثر تلويزيون شهري در تبليغات امروزي تهران!

انجام تبليغات از انواع روش هاي مختلف امكان پذير است كه با شناخت آنها مي توان بهترين روش را انتخاب كرد. به همين دليل تبليغات محيطي بي شك قديمي ترين روش تبليغات است. امروزه با پيشرفت علم تلويزيونهاي بزرگ تبليغاتي در پي اختراع تكنولوژي ال اي دي حاصل خلاقيت انسان در قرن بيست و يكم است كه نمايشگرهاي شهري با ورود به عرصه تبليغات تحول عظيمي در پيشبرد تبليغات ايجاد كرده اند.يكي ديگر از ويژگي هاي نمايشگر شهري لزوم كوتاه بودن آن است چرا كه اين تبليغات مخصوص رهگذران مي باشد، يعني كساني كه براي ديدن تبليغ چيزي در حدود سه ثانيه فرصت دارند. در نتيجه، پيام آن بايد قابل فهم و كوتاه نيز باشد.

ادامهـ مطلبـ
| ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ | ۱۲:۲۵:۰۴ | سامان
تلويزيون شهري،

در ژاپن چگونه مغازه ها اين قدر زيبا تبليغات مي كنند!

سبك تبليغات ژاپني تحت تأثير تعاليم كنفوسيوس و ارزش‌هاي جمعي در جامعه ژاپني است. روش ايجاد ارتباط در سبك تبليغات ژاپني، غيرمستقيم است. مخاطبان ژاپني را نمي‌توان به‌طور مستقيم و بي‌واسطه نسبت با ويژگي‌هاي محصول آشنا كرد. در حقيقت مخاطب ژاپني نسبت به تبليغات مستقيم احساس توهين مي‌كند. در ژاپن، عادت فرهنگي عذرخواهي در هر امري از امور اجتماعي، بيان‌كننده اين تفكر است كه اظهار هر سخني از جانب گوينده باعث اختلال در نظر فكري شنونده مي‌شود، پس گوينده بايد در ابتدا معذرت بخواهد. هدف روشن تبليغات در ژاپن، دوست داشتن مصرف كننده، به دست آوردن اعتماد او،‌ ايجاد حس احترام در او بالاخره تكيه مخاطب او به‌عنوان يك خريدار دائمي و وفادار است.

 ژاپن يكي از جمله كشورهايي است كه در حوزه المان هاي شهري و تكنولوژي بسيار پيشرفته و مدرن است، به گونه اي كه پايتخت آن يعني توكيو، لقب يكي از مدرن ترين شهرهاي جهان را يدك مي كشد. در گوشه و كنارشهرهاي ژاپن مي توانيد المان هاي بي نظيري از فناوري در راستاي خدمات شهري را ملاحظه كنيد كه هر روزه بر تعداد آنها نيز افزوده مي شود. 

 براي اينكه بتوانيم فضاي شهري مناسبي را داشته باشيم بايد از المان هاي مختلف شهري استفاده نماييم تامحيط هاي شهري زيبايي داشته باشيم. المان هاي شهري داراي مقياس و اندازه هاي گوناگوني مي باشند و داراي كاربردهاي مختلفي هستند.

ادامهـ مطلبـ
| ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ | ۰۲:۵۷:۱۶ | سامان
تلويزيون شهري،

حتما قبل از ساخت تابلو يا سفارش تلويزيون براي كسب و كار خود مجوز بگيريد!

تابلوهاي تبليغاتي يا تلويزيون شهري كه در سر مغازه ها نصب مي شود تابلوهايي هستند كه اشاره به كسب، خدمات يا تسهيلات و تاسيساتي مي‌كند كه معرف كاربري‌هاي موجود در محل نصب آن نباشد و يا اگر در آن محل نصب شده، از نظر مخاطب پيامي تبليغاتي محسوب شود. برخي از مالكان ساختمان ها كه محل ساختمانشان داراي ديد مناسب براي تبليغ مي باشد ديوار يا بام خود را براي تبليغ اجاره مي دهند. اين فضاها تفاوت چنداني با بيلبورد ندارند فقط چون بر ديوار يا روي بام يك ساختمان نصب مي شوند، ساين وال يا ساين روف ناميده مي شوند.

 

تابلوهاي تبليغاتي بر روي ساختمان ها براي انتقال يك پيام كوتاه، كه مربوط به عملكرد كسب و كار و يا محل كار است، كاملا موثر مي باشد. آنها در انواع مختلفي وجود دارند و اغلب براي جلب توجه رهگذران يا رانندگان قرار مي گيرد.

تابلوهاي تبليغاتي بر روي ساختمان ها تاكيدي بر كسب و كار مورد نظر سفارش دهنده تابلو، با روشن سازي و توضيح پيام تجاري، به قصد جلب توجه مشتري گذاشته مي شود. اين تابلوها يك رسانه ارزان قيمت تر براي انتقال معاملات تجاري به مشتريان مي باشند. در حال حاضر با انبوهي از تابلوهاي تبليغاتي بر روي ساختمان ها مورد استفاده توسط صاحبان كسب و كار روبرو هستيم كه بر اساس جنبه هاي مختلف دسته بندي مي شوند.

ادامهـ مطلبـ
| ۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ | ۱۲:۵۴:۱۱ | سامان
،

تلويزيون شهري اجاره كنيم يا ويدئو پروژكتور؟

تمامي شركت ها به روشي براي نمايش اطلاعات خود نياز دارند. تفاوتي ندارد كه اين روش براي ارائه پيشنهادات باشد، يا براي اجراي كنفرانس ويديويي، يا براي اعلان خبرهاي زوز درباره شركت باشد، نقش اطلاع رساني را داشته باشد يا فقط براي تبليغات براي جلب نظر مشتري باشد، در هر حالي شركت ها احتياج به ابزاري براي انتقال داده ها در شركت خود دارند. در اين نوشته به مقايسه دو وسيله كمكي در اين جهت مي پردازيم تا انتخاب شما را در بين اجاره ويدئو پروژكتور و اجاره نمايشگر شهري آسان تر كند.

ادامهـ مطلبـ
| ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۱:۰۲ | سامان
،

نمايشگر غول پيكراستخرها و مكان هاي تفريحي، ورزشي

اين نوع تلويزيون شهري در ال اي دي پانل كو معمولا بر روي ماشين هاي سنگين پياده سازي شده و قابليت بالا بردن صفحه نمايش را تا ارتفاع سه يا چهار متر دارا مي باشد. كه از فاصله بسيار دور قابل نمايش مي باشد. نوع دومي از اين فروش تلويزيون شهري وجود دارد كه بر روي يك اسكلت چهار چرخ سوار شده و توسط موتور محرك ديگري به مكان هاي مختلف جابه جا مي شود. هزينه اين نمايشگرها بر اساس مدل ماشين يا اسكلت چهارچرخ و نوع تكنولوژي استفاده شده براي بالابر خريد تلويزيون شهري ، نوع موتور تامين كننده برق و ... محاسبه مي شود.

ادامهـ مطلبـ
| ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ | ۰۶:۴۳:۱۱ | سامان
تلويزيون شهري، خريد تلويزيون شهري، اجاره تلويزيون شهري، فروش تلويزيون شهري، نمايشگر شهري،

مكان هاي قابل استفاده تلويزيون شهري

جالب است كه تلويزيون شهري هاي LED غول پيكر و يا به عبارتي تلويزيون شهري ال اي دي پانل كو قابليت نمايش فيلم و عكس با كليه فرمت هاي تصوير اعم از jpg, gif, tiff, mpeg, vob, flv و غيره را دارا مي باشند. اين مدل از خريد تلويزيون شهري پديده كه اصطلاحاً به تابلوهاي ” فول كالر ” تمام رنگي (LED OUTDOOR FULL COLOR DISPLAY ) معروف هستند با فروش تلويزيون شهري تركيبي از ال-اي-دي هاي آبي , سبز و قرمز امكان نمايش بيش از ١۶/٨ ميليون رنگ را فراهم ميكنند.

ادامهـ مطلبـ
| ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ | ۰۶:۴۲:۱۰ | سامان
تلويزيون شهري، خريد تلويزيون شهري، اجاره تلويزيون شهري، فروش تلويزيون شهري، نمايشگر شهري،

تلويزيون شهري تكميل‌كننده‌ي ديگر رسانه‌ها

 

هنگامي كه شما فروش تلويزيون شهري را به وسيله اينترنت انجام مي‌دهيد مطمئنا نياز داريد تا به ديگران براي سر زدن به سايتتان به‌طور مداوم يادآوري كنيد. البته اين كار به وسيله تكنولوژيي‌هاي پيشرفته‌ي امروزي قابل انجام است. در مقايسه اگر بخواهيد افراد را به ديدن يك برنامه‌ي خاص در خريد تلويزيون شهري ترغيب كنيد ميزان يادآوري از ۱۰% تا ۳۰% كاهش ميابد. در نهايت بايد بدانيد كه هيچ رسانه‌اي از جمله تلويزيون بر ديگري برتري ندارد تنها چيزي كه آن‌ها را از يكديگر متمايز مي‌كند چگونگي استفاده و كاربرد آن‌ها است.
تلويزيون شهري را بيشتر به نام تلويزيون ال اي دي پانل كو مي‌شناسند به اين خاطر كه همه تصاويري كه روي اين تلويزيون شهري بزرگ ديده مي‌شود، توسط ال اي ديهاي كوچكي با رنگ‌هاي مختلفي و در فواصل متفاوت در كنار يكديگر قرار گرفته‌اند، نمايش داده مي‌شود.

ادامهـ مطلبـ
| ۱ شهريور ۱۳۹۶ | ۰۳:۱۰:۵۵ | سامان
تلويزيون شهري، خريد تلويزيون شهري، اجاره تلويزيون شهري، فروش تلويزيون شهري، نمايشگر شهري،

خريد تلويزيون شهري

بنابراين، چالش زيادي در ال اي دي پانل كو طي شده كه به اين نقطه رسيده ايم! اما، راهكار چيست؟! چاره اين است كه٬ تمام صفحه نمايش را٬ روشن نكنيم! بلكه ۱/۴ يا ۱/۲ يا ۱/۸ يا ۱/۱۶ آن را ، آن هم براي كسري از ثانيه روشن ٬ و سپس به تقسيم بعدي برويم. اين مسئله نيز٬ مشكلات خود را مي آفريند . از جمله، در صورتي كه سرعت مرور صفحه، يا جاروب صفحه٬ كم باشد٬ تصوير چشمك زن به نظر مي رسد يا پرپر مي كند . بنابراين بايد خريد تلويزيون شهري سرعت مرور اينقدر زياد باشد كه٬ جاروب صفحه توسط چشم انسان تشخيص داده نشود . هر چند اگر يك مرغ٬ يا يك عقاب را جلوي آن تصوير بنشانند٬ جز چند سطر LED كه روشن شده ، بعضي كم نور تر و بعضي پر نور تر و بعضي خاموشند٬ چيزي نخواهد ديد! باز هم اين خوب است! چون اگر همين كار را براي تلويزيون شهري معمولي انجام دهيد٬ فروش تلويزيون شهري جانور تنها يك نقطه مي بيند كه روي صفحه حركت مي كند٬ و گاه كم نور و گاه پر نور مي شود و گاه خاموش مي شود و محو !

ادامهـ مطلبـ
| ۱ شهريور ۱۳۹۶ | ۰۳:۱۰:۱۸ | سامان
تلويزيون شهري، خريد تلويزيون شهري، اجاره تلويزيون شهري، فروش تلويزيون شهري، نمايشگر شهري،

ساختار ماژولار نمايشگر LED، ماژول LED و دات پيچ

به علت اينكه اكثر محصولات تلويزيون شهري ال اي دي پانل كو بر مبناي ماژول هاي LED ساخته مي شوند ( ماژولهايي كه 16*8 يا 16*16 هستند) شما شايد مجبور باشيد سايز تلويزيون شهري خود را بر مبنايي اندازه و تعداد ماژولها تعيين كنيد ملاحظه اي كه بايد در نظر داشت اين است كه استفاده از دات پيچ هاي بالاتر تصوير را به سوي عدم يكپارچگي تصوير در فروش تلويزيون شهري (pixelization) سوق دهد. براي درك اين مسئله و شناخت پيكسل مي توانيد با ذره بين به عكس هاي روزنامه ها نگاه كنيد . اين مثال به نوعي بيانگر مفهوم فاصله نمايش است ، فاصله بين شما و خريد تلويزيون شهري . وقتي بدون ذره بين به عكسها نگاه مي كرديد تصوير را يكپارچه مي ديديد ولي وقتي با ذره بين نگاه كرديد (فاصله كمتر شد) متوجه وجود پيكسلها شديد. اين نكته اهميت طراحي يا انتخاب تلويزيون شهري را براي كاربردهاي گوناگون را مشخص مي كند.

ادامهـ مطلبـ
| ۱ شهريور ۱۳۹۶ | ۰۳:۰۹:۳۹ | سامان
تلويزيون شهري، خريد تلويزيون شهري، اجاره تلويزيون شهري، فروش تلويزيون شهري، نمايشگر شهري،
روان
جدید, new نام عنوان 。。。

با شرح مختصر 。。。

روان
جدید, new نام عنوان 。。。

با شرح مختصر 。。。

جستجوگر

درباره ما

رمزینه بارکد

آمار

افراد آنلاين : 1
بازديد امروز : 6
بازديد ديروز : 20
بازديد كل : 187

سرویس وبلاگدهی فارسی یا پارسی رایگان