روان

روان

بررسي نقش تبليغات تلويزيون هاي بزرگ شهري در جهان

درحال حاضر، شهرهاي بزرگ جهان از تلويزيون هاي شهري پر شده اند. براي مثال، امروزه بيش از ۸۰ نمايشگر LED در مسكو و بيش از ۴۰ دستگاه در سن پترزبورگ وجود دارد. البته به اين تعداد محدود نمي شوند و تلويزيون هاي شهري LED بيشتري وجود دارند، بايد دانست اين تعدد با توجه به هزينه هاي نصب و نگهداري و برخي از هزينه هاي پيش بيني نشده بسيار قابل توجه مي باشد.

نصب يك نمايشگر LED شهري جديد در يك شهر بزرگ ديگر جز خبرهاي داغ به حساب نمي آيد. اما بكارگيري شبكه اي از نمايشگرهاي LED در شهرهاي كوچك، امري قابل توجه است. مردم در خارج از روسيه نام شهرهايي مثل ديميتروفگراد، موروم و سروف كه هر كدام جمعيتي حدود ۱۰۰ هزار نفر را دارند، كمتر شنيده اند. اما جالب است كه بدانيد اين شهرهاي كوچك هم در نصب شبكه هايي تلويزيون هاي شهري LED پيشتاز هستند. براي مثال،vidnoje (منطقه مسكو) و okha(منطقه ساخالين) شهر نيستند، بلكه شهرك محسوب مي شوند اما حتي اين شهركها هم شبكه نمايشگر LED سطح بالاي خود را دارند.
Dmitry Melchuk (ديميتري ملچاك)، نماينده آزانس تبليغاتي در منطقه اي كوچك مي گويد: به طور طبيعي، مخاطبان ما خيلي كمتر از مخاطبانمان در شهرهاي بزرگ است. اما تبليغ كنندگان به دنبال شناساندن و به خاطر سپردن برندها هستند،كه اين هدف در تلويزيون هاي شهرهاي كوچك، بسيار قابل دسترس تر از شهرهاي بزرگ است.
اين روال در نقاط ديگر دنيا نيز به چشم مي خورد ؛ براي مثال اخيرا، يك شركت تبليغات شهري در شهر كوچك اردمور در اوكلاهاماي آمريكا تصميم به نصب شبكه اي از تلويزيون هاي شهري، عليرغم جمعيت حدودا ۲۵ هزار نفري در اين مكان گرفت. اين شبكه، بزرگ نيست ، تنها ۳ تابلوLED، اما آژانس مصمم است تعداد تلويزيونهاي شهري را افزايش دهد.
اجاره تلويزيون هاي شهري ديجيتالي LED در چنين مكان دور افتاده و متروكي به يك شور و هيجان عمومي تبديل شده است. نتيجه اي كه در اين شرايط حاصل مي شود اين است كه تبليغات در اين نمايشگرها و در ميان اين جمعيت كوچك كه هر كسي ديگري را مي شناسد،باعث ارتقا موقعيت تبليغ كنندگان مي شود. به عنوان مثال در ۴۵ روز كاري اول اين شبكه ، سود رساني ( بر اساس شاخص فروش زمان تبليغ) بيش از ۹۰ درصد محاسبه شد. شايد اگر اين عدد را با ميانگين شاخص سود رساني در تلويزيون هاي شهري يك شهر بزرگ مثل مسكو مقايسه كنيد بهتر متوجه اين تفاوت شويد: اين شاخص در مسكو و در بهترين وضعيت به هيچ وجه از ۵۶% فراتر نمي رود.تبليغات ديجيتالي شهري، در شهرهاي بزرگ جهان به خوبي تثبيت شده است ، اما با در نظر گرفتن دلايل فوق با سرعتي بسيار قابل توجه به سمت شهرهاي كوچكتر پيش مي رود.

مزيت هاي استفاده از اين تابلو هاي زيباي شهري

تلويزيون شهري رسانه برتر تبليغاتي شهرهاي مهم به شمار مي رود ، مهمترين مزيت اين نوع تلويزيون هاي شهري امكان نمايش فيلم ها و تيزرهاي تبليغاتي در زير نور مستقيم خورشيد و به اصلاح روز ديد مي باشد. و جالب ترين مزيت اين نمايشگرها امكان ديدن فيلم ها و تيزرها از فواصل بسيار دور مي باشد كه با افزايش سايز تلويزيون ، اين فاصله به چندين كيلومتر هم مي رسد. اين مورد در كشورهاي پيشرفته و توسعه يافته امري عادي به شمار مي رود. اجاره تلويزيون شهري معمولا در ميادين و چهار راه ها براي استفاده تبليغاتي شركت ها مورد بهره برداري قرار مي گيرد كه به دو مدل ثابت و مدل چرخشي ۳۶۰ درجه مي توان تعبيه نمود. فيلم تلويزيون شهري مدل چرخشي ۳۶۰ درجه اين تلويزيون ها را مي توانيد در منوي فيلم ها مشاهده كنيد

ادامهـ مطلبـ
| ۳ تير ۱۳۹۷ | ۰۸:۱۹:۳۷ | سامان
،
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
روان
جدید, new نام عنوان 。。。

با شرح مختصر 。。。

روان
جدید, new نام عنوان 。。。

با شرح مختصر 。。。

جستجوگر

درباره ما

رمزینه بارکد

آمار

افراد آنلاين : 1
بازديد امروز : 28
بازديد ديروز : 20
بازديد كل : 209

سرویس وبلاگدهی فارسی یا پارسی رایگان